حسن آغاز
بجز زمينه ساز ظهور، احدي نمي‏تواند شيعه باشد.

ما دشمن زياد داريم ، دشمني که از اول انقلاب آن را ناديده گرفتيم ، بزرگترين دشمنمان را ناديده گرفتيم، بزرگترين دشمني که در خانه هايمان است، در زندگي مان است، در بدن ما رفت و آمد دارد، در افکار ما تاثير گذار است، ناديده مي گيريم.

دشمن تقوا را مي‏برد، تقوا نمي‏تواند ما را از شر شياطين نجات دهد. تقوا سپر است، اما نه سپري که ما را از دست شياطين نجات دهد.

ما نمي‏توانيم با تقوا جلوي شياطيني که دارند بيدار مي‏شوند را بگيريم، ما با تقوا نمي‏توانيم حتي خودمان را در مقابل اينها حفاظت کنيم ، چه برسد به خانواده مان، چه برسد به جامعه مان.

ما نمي‏توانيم با دعوت به تقوا جامعه را نجات دهيم، البته جامعه را بسيار به تقوا دعوت کن اما مقدم بر جامعه، خانواده‏ات و مقدم بر خانواده‏ات خودت را به تقوا دعوت کن. تقوا زمينه است، ولي آن چه اسلحه‏اي است که ما را در اين شرايط نجات مي‏دهد. شيعيان! دشمنان سالهاست که بيدار شده اند، بياييم ما هم بيدار شويم.

 ای متفکرین جامعه 

 پيوسته دنبال اين نباشيد که مظاهر دشمني دشمن را بشناسيد و بخواهيد اين مظاهر را به مردم معرفي کنيد و به مردم بگوئيد که بايد مقابل اين مظهر يا آن مظهر ايستاد و سربازي کرد.

 امام(ره) در زمان انقلاب به اين صورت رفتار نکرد، من و شما ياد بگيريم، در آن فضايي که فرهنگ جامعه، فرهنگ منفي بود و به سرعت در حال پيشروي بود، امام(ره) آن تفکر ناب و آن اسلام نابي را که نوشيده بود، مطرح کرد. در دام دشمن نيفتاد، ايشان نرفت جلوي موضوعاتي که دشمن بپا کرده بود، سنگر بندي کند، بلکه خود ايشان لشگري از ارزشها را به راه انداخت و حرکت داد، و در نتيجه با اين گونه رفتاري که امام(ره) داشت، ديديم که حق پيروز شد.

 پس در اين زمانه اصرار نداشته باشيد که ما بايد دقيقا" بدانيم دشمن چه کار مي‏کند، و دقيقا" بياييم جلوي آن شيطنت دشمن را سد کنيم، نه، نمي‏خواهد اين کار را بکنيد. اي خوبان جامعه، انديشمندان جامعه و اي عقلاي جامعه! شما بياييد روش زمينه سازي ظهور را ياد بگيريد، شما بياييد روش زمينه سازي ظهور را از درون آيات و احاديث ياد بگيريد، با موضوع آشنا شويد، ابزارهاي لازم براي زمينه سازي ظهور را از درون قرآن و سپس از احاديث ذيل آيات مربوط به زمينه سازي ظهور ياد بگيريد، تا حدي که برايتان کاملا" تبيين شود ماجراي ظهور چيست؟

چرا بايد ظهور صورت گيرد؟

چگونه زمينه سازي ظهور انجام مي‏شود؟

به اين موضوع اشراف داشته باشيد و خودتان، تمام جنبه هاي وجوديتان و زندگيتان را بر اساس اين موضوع بگذاريد و جامعه تان را به اندازه توانتان در اين مسير حرکت دهيد.

 در اين زمانه شيعه، فقط در يک کلمه خلاصه مي‏شود، در زمينه ساز ظهور.

به اين جمله بسيار توجه کنيم و حواسمان باشد

                                                                                                                             



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

تاريخ : پنج شنبه 28 بهمن 1389برچسب:, | 7:15 بعد از ظهر | نویسنده : یوسف طرفی سعیداوی |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.